Chì sò l'olii essenziali?

L'olii essenziali sò estratti liquidi di diverse piante potenzialmente benefiche.I prucessi di fabricazione ponu estrae i composti utili da queste piante.

L'olii essenziali spessu anu un odore assai più forte di e piante chì venenu è cuntenenu livelli più altu di ingredienti attivi.Questu hà da fà cù a quantità di materia vegetale necessaria per fà l'oliu essenziale.

Ci hè parechje manere chì i pruduttori estrae l'olii essenziali, cumprese:
Distillazione a vapore o acqua.Stu prucessu passa l'acqua o u vapore caldu attraversu e piante, alluntanendu i composti essenziali da a materia vegetale.
Pressatura a freddo.Stu prucessu funziona pressendu meccanicamente o stringhjendu a materia vegetale per fà liberà succhi o olii essenziali.Un esempiu simplice di questu seria l'odore frescu di limonu dopu à strincà o sbucciate una buccia di limonu.

Dopu l'estrazione di i cumposti attivi da a materia vegetale, certi pruduttori ponu aghjunghje à un oliu trasportatore per ottene più prudutti da a stessa quantità di oliu essenziale.Sti prudutti ùn sarianu più olii essenziali puri, ma una mistura.

Usi

I pruduttori utilizanu olii essenziali per creà una gamma di prudutti.L'industria cosmetica è di maquillaje utilizanu olii essenziali per creà perfumi, aghjunghje fragranza à creme è lavaggi di u corpu, è ancu com'è fonti di antioxidanti naturali in certi prudutti di bellezza.

Molti pratichi di medicina naturale, cum'è l'aromaterapisti, utilizanu olii essenziali.L'aromaterapia implica a diffusione di questi olii essenziali in l'aria.

L'aromaterapisti credi chì a respirazione in l'olii essenziali puderia permette di entre in i pulmoni è u sangue, induve alcuni di i cumposti potenzalmenti utili ponu benefiziu u corpu.

In più di inalazione, aghjunghje olii essenziali à un oliu trasportatore è massaggià in a pelle pò ancu furnisce i composti attivi à u corpu.

A ghjente ùn deve mai applicà l'olii essenziali direttamente à a pelle senza diluzione, salvu sottu a guida diretta di un prufessiunale di salute.

Hè ancu periculosu per inghjustà l'olii essenziali.Ùn sò solu l'olii essenziali estremamente cuncentrati, ma ponu ancu irritate e cellule sensibili in u corpu.

In casi rari, alcune persone puderanu piglià capsule orali chì cuntenenu olii essenziali.Tuttavia, a ghjente duverebbe fà questu solu sottu a guida di un prufessiunale di salute.

Di genere, però, una persona ùn deve micca mette olii essenziali cummirciali regularmente in ogni locu vicinu à a so bocca o in altri lochi induve pò entre in u corpu, cum'è l'ochji, l'arechja, l'anu o a vagina.


Tempu di post: Jul-12-2022