Cumu aduprà l'olii essenziali

L'olii essenziali sò estratti naturali altamente cuncentrati da e foglie, fiori è steli di e piante.

A manera più cumuna di utilizà l'olii essenziali hè di inalà, sia per u so profumu maravigghiusu è e so proprietà terapeutiche.Ma ponu ancu esse usatu in diffusori è umidificatori, è ancu diluiti cù un oliu trasportatore è appiicati à a pelle.

L'olii essenziali anu una larga gamma di proprietà medicinali è terapeutiche.E so proprietà antifungali, antibacteriali è antivirali facenu un pruduttu utile in u vostru cabinet di medicina.

Hè statu ancu dimustratu per prumove un sonnu sano, allevianu i mal di testa, è alleviate u dolore.Inoltre, l'olii essenziali ponu migliurà e cundizioni di a pelle, aiutanu à trattà u friddu cumuni è incuragisce a digestioni sana.

Quì sottu, avemu da verificà alcune di e manere chì pudete aduprà l'olii essenziali, cù i so benefici è cunsiglii per usà in modu sicuru.

Cumu utilizà l'olii essenziali cù un diffusore

Un diffusore hè un dispositivu chì disperse l'olii essenziali in l'aria.Ci sò parechji tippi di diffusori d'oliu essenziale chì pudete aduprà per questu.Per ragioni di sicurezza, seguite e istruzioni di u fabricatore.

Tipi populari di diffusori d'oliu essenziale include:

  • ceramica
  • electricu
  • candela
  • anelli di lampada
  • diffusore di canna
  • ultrasonicu

Basta inhale

U metudu più faciule di inalazione hè di apre una buttiglia d'oliu essenziale puru è inhale profondamente uni pochi volte.Ma ùn lasciate micca l'oliu undiluted toccu a vostra pelle.

Per u metudu di vapore, avete bisognu di una tazza d'acqua calda è una spugna.Pone a tazza nantu à una tavula è aghjunghje uni pochi di gocce d'oliu essenziale.Pone una spugna nantu à a testa è a tazza.Chiudi l'ochji è inhale profondamente u vapore per parechji minuti.Repetite uni pochi volte in tuttu u ghjornu.

Quandu si dispensa l'olii essenziali in l'aria, cunsidereghja e donne incinte o chì allattanu, i zitelli, o animali domestici in u vostru ambiente.Certi olii essenziali ponu esse periculosi.

Evaporazione secca

Stu metudu solu bisognu di qualchì tipu di materiale seccu, cum'è una bola di cuttuni o tela.

Aghjunghjite uni pochi di gocce d'oliu essenziale à u materiale.Mantene questu à u vostru nasu è inalate o permettenu chì l'odore si sparghje naturali.

Pudete aghjunghje u materiale à i venti in a vostra vittura, u collu di a cammisa, o a vostra pillowcase.

Cumu aduprà l'olii essenziali nantu à a vostra pelle

Pudete utilizà l'olii essenziali per a cura di a pelle è u massaggio in una varietà di manere.Dilute l'olii essenziali cù un oliu trasportatore è applicà a mistura à a vostra pelle.Segui una ricetta o a vostra intuizione per fà una mistura di rollerball per avè a vostra cumminazione preferita in manu.

Focus nantu à e zone di dolore musculare, strettezza è tensione.Pudete ancu strofinate delicatamente l'oliu in punti di pressione cum'è i tempii, i polsi è u terzu ochju.Pudete ancu aduprà l'olii per massaggiate i vostri pedi è mette uni pochi di gocce intornu à u nasu.

Un'altra opzione hè di aghjunghje l'olii essenziali à i vostri prudutti cusmetichi preferiti, cum'è toners, serums, and muscle rubs.Ma sempre attenti à dilute l'oliu essenziale in un oliu trasportatore prima.

Cumu utilizà l'olii essenziali in un bagnu o doccia

Mentri hè megliu per almacenà l'olii essenziali fora di u bagnu per u calore è l'umidità, truverete assai usi per elli quì.Aghjunghjite uni pochi di gocce d'olii essenziali à u vostru shampoo, acondicionador è lavatu per u corpu.

Per inalà l'olii essenziali mentre fate a doccia, aghjunghje uni pochi di gocce à i muri di a doccia è inspirate profondamente mentre fate a doccia.O aghjunghje uni pochi di gocce d'oliu essenziale diluitu à un pappu caldu chì pò esse usatu per inalazione è per esfoliate delicatamente u vostru corpu.

Dilute uni pochi di gocce d'olii essenziali cù un oliu trasportatore prima di aghjunghje à u vostru bagnu.O aduprate un bagnu di sali d'oliu essenziale o un pruduttu di bagnu di bolla.

Cumu utilizà l'olii essenziali in un umidificatore

Se sceglite di aghjunghje olii essenziali à u vostru umidificatore, verificate cù l'indicazione di u fabricatore.Certi pruduttori di umidificatori ultrasonici ùn ricumandenu micca l'usu di olii essenziali.

Per utilizà l'olii essenziali in un umidificatore, aghjunghje uni pochi di gocce in u tank d'acqua.L'oliu vaporizerà naturalmente in tutta a stanza.Per u megliu risultati, utilizate una nebbia fresca è pulite u vostru umidificatore regularmente.

Precauzioni per l'usu di l'olii essenziali

A putenza è i risichi putenziali di l'olii essenziali necessitanu chì l'utilizate cun cura.Ùn pigliate micca olii essenziali internu.

E persone chì ùn deve micca aduprà olii essenziali senza a raccomandazione di un duttore include:

  • adulti maiò
  • i zitelli sottu à 12 anni
  • donne chì sò incinta o allatta

Assicuratevi ancu di cunsiderà l'animali in l'ambiente.Certi olii essenziali ponu esse periculosi per l'animali.

Parlate à un duttore prima di utilizà l'olii essenziali si pigliate qualsiasi medicazione o avete qualchì prublema di salute, cumpresa a pressione alta, immunità bassa o epilessia.

Parlate cun un aromaterapista certificatu se vulete più infurmazione nantu à un pianu di trattamentu individuale.Pudete cercà un aromaterapista cù a basa di dati in linea di l'Associazione Naziunale per l'Aromaterapia Holistica.

Aduprate un oliu trasportatore

Sempre mischjà l'olii essenziali cù un oliu trasportatore di qualità terapeutica.Evite qualsiasi olii derivati ​​​​da noci di l'arburu si avete allergii di noci.

Sensibilità di a pelle

L'olii essenziali anu u putenziale di aggravà a pelle.Evite l'usu di l'olii essenziali vicinu à e zoni sensibili cum'è l'ochji, l'arechje è a bocca.Ùn l'applicà micca à a pelle rotta, inflamata o irritata.
Pudete circà l'allergii di a pelle potenziale fendu una prova di patch prima di utilizà qualsiasi trasportatore o oliu essenziale.Per fà una prova di patch, mette una piccula quantità di l'oliu diluitu nantu à u polsu internu o sottu à l'arechja.Aspetta 24 ore per vede s'ellu ci hè irritazione.
Certi olii d'agrumi ponu causà fotosensibilità quandu a pelle hè esposta à u sole dopu l'usu.Evite l'usu nantu à qualsiasi zona di a pelle chì serà esposta à u sole in 12 ore.


Tempu di post: Jul-12-2022